breating you

Heeeeej!
Sitter här med både ont i magen och en lyckokänsla. Lämnade min bästa vän i Karlstad i Söndags, och det gör ont i mig att inte alltid kunna få träffa henne när jag vill, ha henne nära och ha henne att göra alla galna saker med.
Sen är jag så fruktansvärt glad för hennes skull, och jag vet att jag kommer åka dit ofta och hon kommer komma hem och hälsa på. Men det är fortfarante inte samma sak..
hade i allafall en jättebra helg i Karlstad med Lina, vi hann med shopping, kräftskriva med byggarbetare, utgång på glada ankan, träffa fruktansvärt tervligt människor, god mat och bara njuta!
NU - tillbaka till verkligeheten. Skolan börjar om en vecka, och ja ja är pepp. Akutsjukvård är första kursen och det ska bli jättekul. Har bara 8, ÅTTA månader kvar, fattar ni? sen är jag klar. helt underbart.
 
Men innan denna veckan är slut står lite saker på schemat,
idag - fika med malin lisa, pw med lisa, hälsa på min fina familj, middag med några i släkten
imorgon - träna, STÄDA! , handla mat inför middagen jag ska ha på kvällen för tjejerna.
torsdag - fortfarande oplanerat, kanske träff med J.
Fredag- E  har 20 års fest + middag!! :)
Lördag - barnvakt åt finaste ungarna
Söndag - TANDEMFLYGNING TILLSAMMANS MED OLIVER,  ( så jag kommer inte överleva längre än till söndag ändå så de är okej Lina att du bor där borta ändå då.. )
 
just de, köpte min första klocka igår maha, nöööööööjd.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0