ett nytt kapitel på livet

tänk vad livet vänder fort, allt man någonsin haft förut är borta och ett helt nytt liv har börjat.
ett liv så olikt de jag precis hade.
ett liv där jag kan välja min egen väg, uppleva de jag alltid velat, kämpa för saker, prova på sånt där som man bara kunde drömma om. Från och med nu, ska jag ta dagen som den kommer och jag ska kämpa för att den alltid ska bli som jag vill.
Vem  kan stoppa mig?
Livet leker, och jag älskar det jag lever i nu för stunden.

Jag har alla mina fina vänner och familj, jag har en ny helt egen fin lägenhet, jag har haft en grym sommar och den är inte slut än, jag har så mycket planer för de kommande året och ja de kan nog fan inte bli bättre.


                                                 det jag vill säga är, det finns bara m ö j l i g h e t e r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0