Dec. 20, 2012

jaaa här ligger jag i sängen och vägrar gå upp. Haft en helt ledig vecka, sjukt skönt men de har resulterat i att jag blivit lat med .. Har mycket att göra idag men här ligger jag. Och läser femtio nyanser av honom och kan inte sluta.
Senare idag blir de en sväng till överby för kaffe med oliver, har nog en del att prata om haha. Innan de ska jag städa här laga lite lunch och gå till skolan och läsa min c uppsats för sista gången innan inlämnande.

Igår hade jag och mormor en mysig dag på överby , massa julklappar fick vi köpt!! Sen åkte jag med hem till frändefors och åt go middag och efterrätt!

Fredag består av jobb och på lördag tar jag tåget ner till bästa lina och hennes mamma i Göteborg och har en heldag där med bl.a. Jul på Liseberg!! :) sen är de bara två dagar kvar till jul, sinnes! Och jag fyller 21, herregud vad tiden går.

Njut! Ha en bra dag, haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0