Julklappshandling och biokväll

Heeej! Vilken lång dag :-) tog sovmorgon, sen gav jag nig av till överby för att kunna kryssa av några fler julklappar på min lista. Jag hann med två innan jag träffa min fina farmor och faster i en affär, så vi gick och luncha oh satt där hur länge som helst och prata! Jätte trevligt , sen var de dags för mig att åka hem för bion början halv sex. Så kom nyss hem ifrån den, sevärd!!
Nu kokar jag ägg och ska göra min Goa röra, äta smörgås och dricka the och slå in dom första julklapparna :-)

Imorgon blir de överby förhoppningsvis gör sista gången. Med mormor :D
Förresten pappa har fått jobb!!:D så jäkla kul. Äntligen :)

Kossa och kram


Kommentarer
Postat av: Erika

Vad kul :D vart ska han jobba. ? Kossa

2012-12-18 @ 21:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0