swallow until your gone

Gomorron!
 
Lugn helg ohja. Igår hämta jag Vicktoria (arbetskamrat) på jobbet och vi åkte till Överby. Inhandlade varsin våg, matvåg och kikadeäven på löparskor. Ja vi går in för detta! Nu sitter jag faktist och väntar på Anna och Vicktoria då vi ska göra våran ivägning haha. Ta kort, väga oss, mäta oss och så där. Känns som jag är med i biggest loser, kul.
Sen har ja vart och köpt gofrukost så vi ska äta upp oss här innan det kör igång. Nybakat bröd, ägg och juice mums! 
 
Igår hade jag turen att bli bjuden på middag och vin hos min ära morbror och hans fru. Mycet trevlig var de, och gott. Fläsfile med kantarellsås och klyftpotatis oh my god! och 2 matlådor fick jag med mig med. Dom ska ätas upp fort som tusan här innan 1:e. 
 
Ska nog upp till mamma och pappa här snart, ha en bra dag, haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0