sweet sunday

 
Hej!
 
Haft en fullsäckad vecka, Lina har varit här hela veckan så himla kul! hann nästan glömma av att hon faktist inte bor här länge. Ja va har vi gjort? myst, ätit godis chips, hälsat på en massa, lärt oss och driftat och spenderat tre timmar till att bara göra de haha, snackat massa skiiiiit, varit dödssjuka, skrattat och varit ute och efterfest till 7 på morronen.  Älskar våra utgångar, alltid lika roligt. Förstår inte hur vi hinner med så mycet sjuka saker varje gång haha.
Åh vill inte att du ska åka hem igen :( 
 
Jag har också hunnit få halsfluss i veckan, hade så ont i halsen så jag nästan dog. Så en pencillinur på 10 dagar fick de bli. 
Veckan som kommer får bli en jobbveca och fixa ordning det som behövs, sa jobba fem dagar denna veckan, fixa detaljer på c uppsatsen, städa garderboben, middag på tisdag, och kanske utgång på lördag. :-)
 
Nu ska jag snart lägga mig, sov tre timmar inatt så. Ha en bra kväll hej!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lina nielsen

bästa vi, saknar redan allt. kändes som vanligt igen, som förr när vi bara hängde jääämt o nu är jag här i Karlstad igen.... kom hit o hälsa på snart! tack för världens bästa vecka och för att du är världens bästa vän<3

Svar: ååååå älskade vän, saknar sönder dig redan. Veckan va skitkul, kunde bara ses som vanligt!! åå va ja saknar de. I sommar måste duva här med mig, hos mig. Då du jäklar! PUSS världens bästa vän. <3
Emmi Walter

2012-12-09 @ 23:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0