Thank god it's sunday

Heeeej :)

Sitter uppkrupen i soffan med raggsockar och världens chipsskål och godis OCH cola och myser i väntan på fina Erika. Vi ska sy hennes linne med mina skills, snacka lite skit och skratta lite åt all den skiten. Typ.

Igår var damsupen, trerätters och spex av killarna där de va vampyrtema. Mycket trevligt , sen blev de dans och shottar i baren, ye.

Nä nu får hon ta och komma för jag hinner äta upp allt!! Ha en bra söndagskväll :) puss


Låg i soffan förut och så vakna ja och kika ut, försökte fånga de på bild men de ville inte snön. Klarblå himmel och så snöa de pyttelite så de såg ut som de glittra, jätte fint. Heehe jag börjar bli gammal ser jag. -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0