21 Februari

Hej!
Sitter vid matbordet och äter kyckling och grönsaker själv, eller na angelica är i camen framför mig haha trevligt.
Har varit och tränat, idag blev det löpbandet i 50 minuter sen var jag helt slut så gick och solade istället för att köra klart. ILLA!  
Ska jobba 13.30 - 22.00, och imorgon dag. Sen är jag ledig torsdag fredag och sen helgjobb.  Så mycket pengar som jag slösat de senaste så behvöer jag jobba ..
Just de imorgon, ska vi på lägenhetsvisning i Trollhättan, bara kolla för skojs skull. Får se om de är något att ha, 77 kvadrat mitt i centrum nyrenoverad och allt. Låter ju rätt bra men vi får se!

Nej nu får jag röra mig mot badrummet och göra iordning mig! Ha en bra dag PUSS
Min älskade unge!Häromdagen var vi och hälsa på, och då bara han vände sig om och kolla på mig och sa Mimmi! 
Tänk vad glad man kan bli för en sån sak.


Kommentarer
Postat av: jennifer

så söt!!

2012-04-10 @ 13:07:33
URL: http://jennstasy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0