sometimes you just need a break.

Helt jävla slut i huvudet! ska jag sammanfatta min kväll så?
Fick allt ansvar idag, det var roligt men det blir mycket.. Ibland undrar jag vad jag gett mig in på ..
Det blir nog bra i slutändan.
Börjat få migrän efter såna här dagar, inte särskit skönt. Så nu sitter jag här vid köksbordet framför datorn med the och en smörgås och försöker varva ner..
så mycket influensa som alla på avdelningen har lär jag ju snart ligga här med 40 graders feber och hosta..
Innan jobbet idag styrde jag bilen emot överby, Lön och måndag morgon då resulterade det i några påsar rikare och lite pengar fattigare. Men vad gör väl det. Vårkläderna behöver fyllas på!
Imorgon, jobb 6-45-15.30 och sedan till sportlife och bränna lite fett, sedan hem och duscha och sen på middag kl 18.00. Alltså ingen hemtenta imorgon heller, puh.
Sleep tight. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0