you're nothing to me, you're nothing to anyone asshole

Hej!

Haft en mysdag med lillebror som precis åkte hem. Matat fåglar, ätit massa glass och busat! 
Jag lyckades ta mig upp nio idag fastän det blev utgång igår. Jag Lina Jessica och Sandra gick till buddys vid 8 och bowlade, riktigt trevligt :-) drack massa goa rinkar, bla Linas special think pink som blev en favorit :-) 
sen bestämde vi oss trots allt att gå till Lipz 18 fast vi vet hur tråkigt det brukar vara på torsdagar. Omogna människor som precis passerat 18 års gränsen och är ute för första gången, nej sånt pallar man inte längre så vi gick efter ett tag när det blev för mycket. Så slutsatsen för Lipz på torsdagar är alltså att det är lika kasst som vanligt. Vi kör bara på lördagar hädanefter yey!
Iallafall så taggar jag för en jobbhelg nu :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0