I'm looking at you through the glass, don't know how much time has passed oh, god it feels like forever

Godmorgon mina fina!
Underbar dag eller vad säger ni? Fredag den trettonde och allt, men jag tror den här dagen kan bli riktigt bra ändå.
hade för övrigt en riktigt trevlig kväll igår med Sandra & Charolin, vi var hemma hos Sandra och åt middag och jättegod efterrätt. Vi skulle varit två till men det blev ju som de blev.
Sen åkte vi hem till Charro som flyttat ihop med sin Sebastian, hade jag ingen aning om så vi åkte dit & kollade på lägenheten och den var superfin! inte alls långt ifrån oss :-) Sen fastnade vi där tills 23 ochs en blev det hem till sängen. God mat, minnen, mycket skratt och planering får vara orden för den Torsdagskvällen :-)
Vi gick nyss upp, ätit frukost vilket bestod av äggmacka och päronsaft. Tummen upp för de, när ska man lära sig att mamma och pappa inte underhåller kylskåpet längre utan det är jag som måste göra de om jag ska ha något? Känns väldigt långt borta iallafall om ja inte har lärt mig det på ett halvår. Får börja skriva MJÖLK över pannan eller något för att jag ens ska ha en tanke på de.
Så nu sitter jag här och väntar på att maten ska lägga sig lite så jag kan dra mig bort mot gymmet, antingen med eller utan Fredrik, Robin och Henke. Idag blir det som vanligt mest kondition men sa också köra armar och mage idag.
Sen bli det hem och greja iordning allt innan vi åker iväg ett gäng till Göteborg ikväll och ser på bio.
När jag skrev detta började jag tnka på att dom senaste helgerna har varit fruktansvärt lugna & det har varit SKÖNT. Denna och nästa helg blir också lugna, men lönehelgen kan jag nog inte hålla mig längre.. :-)
Längtar till imorgon, så mysigt med kattungar!! och så har jag bestämt att baka kärleksmums bara för de är så sjukt gott, synd att jag inte kan vräka i mig de nu då när träningen börjat på allvar. Men en är väl bättre än inget, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0