it's a mystery, why I cant stop thinking about you

Hallå där.
Jobbat hela helgen vilket var skönt att få överstökat för då kan jag vara helt ledig nästa :-D
En fullspäckad vecka väntar, men jag klagar inte :-) Ska snart till Nordfeldts och möta gruppen och skriva ett arbete. Har redovisning imorgon. Efter de ska jag till gymmet och sen hem till mamma och pappa och passa min underbara bror i några timmar.
SEN förstår ni har jag tvättid och jävlar de behövs! Hela badrummet är fullt av kläder, så jag har lite att göra ikväll. Känns bra ;-)
Imorgon är det middag hemma hos mig och jag har inte ens kommit på något att bjuda på.. Illa. Det får bli ett senare problem :) Och på onsdag (längtar!) ska jag träffa Johannas lilla alva, ska bli så roligt :-)
Puss
Fina bröder jag har :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0