just fake it until you make it

Hej! Haft två väldigt bra dagar. Igår var de föreläsningar, början på psykiatrin kursen väldigt intressant.
Sen åkte jag och Frida till överby och köpte lite smått och gott, tog årets första mjukglass!! Det var sinnes gott.
Sen blev de gymmet för min del, vilket gick sådär, 35 min på bandet sen fick jag så ont i benen så jag kunde inte fortsätta, knepigt.
Men idag gick det bättre 55 minuter och jag slutade pga. jag hade en tid att passa, inte för att jag var trött! :-)
Innan det fick jag & Linda en ide och gick först till en tatueringsstudio i trollhättan som tyvärr var stängd, men vi hade lite tid på oss så vi åkte till Vänersborg och gick in på den nyöppnande mitt i stan. En engelskman som öppnad den där så var lite nervös för att gå dit och berättade vad jag ville ha , haha men det gick bra med Lindas hjälp ;-)
Gick faktist bättre än förväntat då han på mindre än 2 minuter visat mig precis exakt den tatueringen jag vill ha. Lite småändringar ska göras självklart , men jag är så glad! äntligen :-D Ska beställa tid i början utav juni ungefär.
Och nu kom jag precis hem ifrån middag och mys hos mormor och morfar.
Imorgon börjar psykpraktiken, ska bli roligt :-)
Och i helgen åker vi till stockholm :-D Fredag till Söndag, göööött. Någon ska ju göra slut på pengar ;-)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0