Haters only hate the people they can't have or the people they can't be.

HEJ! Vaknade vid 11 idag, fick lite bråttom då jag såg att jag snart skulle vara på lmutbildningen. Kom dit kändes fett onödigt då jag redan kan allt det dära, men de tog två timmar sen var de över. Man får ju betalat för de med så ska väl inte klaga.
Sen gjorde jag mat, flygande jacob och efterätten som bestod utav jordgubbar. Helt underbart gott! Kollade på en riktigt bra film också , 21 jumpstreet. 
Har också hunnit besöka gymmet och legat en sväng i solariet.
Nu blir det snart sängen, upp tidigt imorgon till skolan och sen grillkväll :-) jag klagar inte!
Helgen ser också ut att bli riktigt fin!
Världens sötaste, vi var ute i skogen och gick häromdagen :-)
Trodde helt seriöst hon var död häromkvällen och fick panik, hon låg såhär med halböppna ögon och reagerade inte alls. Till slut slog fredrik till henne lite lätt i huvudet haha och då vaknade hon ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0