21.58

Hej!
 
Den här veckan kommer bli stressig, väldigt stressig. Ska läsa ut en bo på nära 300 sidor, jag ska plugga på ShLR och göra test, jag ska jobba torsdag och fredag, och jag har en omtenta. Hur ska jag hinna? Ja de löser väl sig som vanligt antar jag.. Med lite mindre sömntimmar. LÄngtar galet tills jag är klar till sommaren, UNDERBART att äntligen få börja jobba och veta att man alltid har ett jobb och ett yrke vad som än händer. Kunna klara sig själv i situationer då man är ensam och inte va beroende utav andra.
 
Var i skolan i dag tre timmar, gick hem sen och sov i två och en halv timme, efter det har jag bara suttit och läst boken och kollat tv. Slängde ihop lite mat här med,blev la sådär gott. 
Imorgon är de plugg, och en  utbildning på förmiddagen och sedan på kvällen väntas lite skojj i form av stand up på folkets hus med några goa tjejer i klassen!! :-) 
 
Väntar på mina klänningar som ska komma imorgon hoppas jag, då ska de provaaaaaaaas ska jag lova!! 
hoppas att någon faller i smaken ..  Jag och Mathea har lite panik inför damsupen den förste december, men de löser sig nog ;-) haha. Ska bli skitkul!
 
Nu ska jag fatist lägga mig och sova, känns som jag behöver dom timmarna ja kan få. Börjar känna mig lite sjuk ocskå.. vilket absolut inte får hända, de har jag inte tid med någonstans! Ha en bra vecka, så hörs vi puuuuuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0