friday night

Godkväll..
 
Kom nyss hem ifrån jobbet, blev en halvtimmes övertid, rädda lite liv där på slutet..
Arbetskamraterna på  27 är verkligen helt underbara!
 
I helgen blir de lugnt ska jag tala om, imorgon ska jag upp och städa lägenheten, sen till gymmet och sen åker jag hem till min fina familj och är där tills på söndag. Ska passa mina goingar på kvällen medan mamma och pappa är ute och roar sig. Så det blir väl lite lörldagsmys där :-) Sen ska jag jobba söndag kväll på mava.
 
På måndag kör jag och mathea igång med resultatet på C uppsatsen, fattar ni hur grymma vi är? Halvvägs på cuppsatsen så jävla skönt.
Fick redan på förut att jag fick godkänt på akuttentan med, gött. Bara one to go!
 
Äntligen ramlade de in lite pengar på kontot idag, varit fattig hela veckan. OCh ja ja har redan köpt två linnen, jäklligt fina. 
 
 
Nä  , nu ropar min goa säng efter mig. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0