kanske var det bäst så här

Go dag med långhelg, srivit så mycket vi kan på vår c uppsats idag på förmiddagen. Så jäkla skönt vi är snart klara, sen är vi lediga en hel mååååååååååååånad.!!!! fantasiskt är ordet.
Har precis både klippt och sytt i min klänning också, låter farligt men de blev bra :-)
 
Ska snart ta mig ut och åka till kicks köpa en ny parfym, och sedan sola en sväng sen hem till mamma och pappa på middag. Ska även försöka få med mina julsaker därifrån idag täntke jag, har världens julkänsla när jag vaknade idag och det var snö. mysigt , var ju typ inget förra året. :-)
Imorgon har jag bara tänte ta de lugnt, greja här i lägenheten och träna.
 
På lördag är de damsupe, som jag läängtat. Ska blir riktigt roligt, Mathea kommer hit kl 11 på dagen och så ska vi börja förbereda . :D 
 
 
Ha en bra helg! puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0