23.18

Heeeeeeeeeeeej :)
 
Ja idag va ja på VC, fick ta en massa nya blodprover så vi får se vad de visar.
Senare på dagen fick jag veta att morfar åkt in på sjukhus och tre timmar senare blev deras nya hund dålig så även den ligger på djursjukhus i skara. Att allt jämt ska hända samtidigt? Morfar mår iallafall bra, men hunden är kvar. Håller tummarna.
Sen hade jag ju tänkt att träna men de slutade med sängläge i tre timmar, är så galet trött hela tiden.
 
Ikväll har i allafall fina erika varit här och gjort mig sällskap, satt och snacka massa roligt skvallar med mera och samtidigt tryckte i oss en massa gott som hon hade med sig :-) mysigt!!
 
nu ska jag se på the lycky one, och lägga mig i sängen. imorgon är jag ledig :-) igen!!
 
Godnattpuss

Kommentarer
Postat av: Erikaaaaa

<3

2012-09-13 @ 09:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0