do everything in life, like it's your last thing to do.

HEEEEJ!
 
jag är världens trögaste männisla, fan ställde klockan på 9 idag för att gå upp och plugga. ( mitt eget fel att ja inte gjort något på två veckor) så detta är endast en pluggdag. Måste komma ikapp allt.. Har ju tenta snart.
 
Helgen kommer bli grym. Lina kommer hem idag (!!!!) :D , imorgon drar vi till göteborg i min lilla skruttbil för massa shopping, skitsnack och cathing up! :) På kvällen så kommer mina tjejer hit och så ska vi förfesta lite här sen ska vi vidare någonstans. Kommer inte ens ihåg sist vi vaute tillsammans så de ska bli jätteroligt.
Lördagen så blir det antagligen buddys och lipz med lina m.fl! Hör ni vilken superhelg? happyyyyy
 
 
Dags att börja plugga, så ja kan få träna sedan. ha en bra dag puss

Kommentarer
Postat av: Sandralie

God morgon! :)

2012-10-09 @ 10:30:16
URL: http://sandrabergqviist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0