I'm moving on to something better

heeeeeej! Jobbat på Mava både idag och igår, gick bra fram tills lunchdags då jag bara ville sjunka igenom jorden. Puh mycket jobbigs timmar, inga raster vilket resulterade i extrem huvudvärk. Åkte hem och sov två timmar, hjälpte lite.. Sen åkte jag och mötte en tjej i vbg och flyttade över mitt sportlifekort till henne, sen mötte jag Anna på maxi och vi gick och handlade. Mys :) mycket roligare att handla tsm!

Så nu sitter jag här i en nystädad lägenhet med mat i ugnen och ska snart ta en go dusch.
Imorgon blir de skola, sen får vi se. Inviga mitt
Älvhögsborg kanske? :)
Åh eller hälsa på hundvalp!! Vi får se :)

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0