skön dag

en sån här dag behövde jag kände jag. En dag där inte gått utanför lägenheten förutom ner till tvättstugan. Har hunnit med så fruktansvärt mycket.
Jag har pluggat ikapp de mesta, jag har tvättat i 5 timmar, de vill säga allt jag faktist behövde tvätta, jag har fått ordning i min walk in closet, jag har ätit tacosrester x2 bara för de är så sjukt gott, jag har städat upp lite + bäddat rent i sängen. finns inget bättre än att lägga sig i nybäddad säng, jag har lyssnat på bra musik och gjort en ny spotifylista till gymbesöken, och nu ska jag faktist lägga mig och läsa min braiga bok en stund innan jag ska träna lite. 
Ska laga god mat sedan innan det soffläge framför tv:n, bonde söker fru och efterlyst sen en bra film på det. Jävligt bra onsdag helt enkelt.
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0