we like to sleep all day and party all night

hallååååå. Ligger i soffan med Angelica den sjuke, precis kikat på x factor och vi har kommit fram till att vi vill ha tillbaka idol..

helgen har varit mycket bra, fredagen var jag Lisa och Brolin ute på butlers och käka sen såg vi Hamilton. Riktigt bra film!
Lördagen bestod av fest, jag Lisa Sara förfesta hos Lisa först och sen åkte vi till Mellerud och hamnade på förfest hos Joel, scotts på wärs vilket resulterade i en mkt bra kväll :)

Idag har jag legat bakfull hela dagen tills några av min fina släkt kom och hälsa på mig, hade med sig mängder av fika vilket var en bra medicin för bakfyllan. Sen åkte jag och hämta Angelica och så gjorde jag mat till oss och nu ligger vi i soffan. Utslagna!

Tagga ny vecka med skola och träning!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0