you stopped my world for a second

Godmorgon mina fina,

Ligger i min säng och kan inte ta mig upp, önskade ngn kunde komma med en fet pizza, godispåse, och cola till mig så hade jag varit jävligt nöjd :-)

hade en mycket mycket bra kväll igår, jag Brolin och Angelica va hos mig och gjorde ordning oss och förfesta, sen kom Lisa :) var meningen att vi skulle på våningsfesten på 15 men den va död redan tio pga ngn idiot som ringt Securitas.. Så halv tolv gick vi in till stan, till backstage där Angelica jobbade vilket resulterade i en shotbricka, så fulla och Goa tog vi oss vidare till Lipz som var riktigt kul igår. Inte särskilt mkt folk men rätt folk helt enkelt! Dansade mestadels av kvällen , helt galet. Kära oliver med vänner var ju där också, så då vet man hur det blir haha fuldans.

Ikväll blir de antingen olearys eller hemmamys med Angelica :)

Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0