every minunte, every second

Hej. kom nyss ur duschen, det var skönt.. Haft en riktigt lång dag och jag blrjar väl kanske se ett slut på denna jävla stress. Hjälper doc inte när man mår som man gör och kroppen är helt ur balans. Febertoppar, mandlar som svullnar var och varannan dag, markatarr så det heter duga, illamående, klump i halsen, ångest, oro ja de va några saker. Försöker lugna ner mig efter dagens plugg, började med en thaibuffe med fina Linda, hade en hel del att prata om då vi inte setts på ett tag. Sen gick vi hem till mig och satte oss pch pluggade, som tusan. Och de ar gått riktigt bra tycker jag även fast vi vart lite ofokuserade ibland så är de ju.  Kändes väldigt bra här i slutet, och de va faktist nu precis. kl 22 slutade vi plugga, en riktig heldag alltså. men nu känns de bra. imorgon kör vi sista dagen tillsammans då med, vi börjar med en pw på morgonen och sen ska vi va hos Linda och plugga till 4 ungefär. Sen får de fan va nog! haha .. Då tar jag nog en sväng till mamma och pappa och försöker lugna ner mig några hekto. På fredag klockan 9 får de bära eller brista.
och på kvällen blir de lite firande med klassen. Mat och så :)
Sen praktik hela helgen, ja så är de .. skit då. hade velat gå ut.
 
Nä nu ska jag sova mina damer och herrar. Drömma om mitt och Erikas nya liv i norge i höst,  efter vi börja prata om de kan jag faktist inte se någpn annan utväg en att faktist flytta dit  i September. Hade vart sjukt nice.
 
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0