....

Hej.. Söndag kväll och får väl säga att jag är överlycklig över att den här helgen är slut. Har varit hemskt. Det som skulle vara en lugn och fin helg med mys blev istället den jobbigaste och så orolig som man varit dom här dygnen har jag aldrig varit innan. fy fan rent ut sagt!  Vill bara spy spy spy hela tiden. Skrika, gråta. Skulle gjort allt i världen för att byta plats med dig mitt finaste hjärta. Jag hatar att se dig så sjuk och ha så ont, de finns inget värre. Man önskar bara att sånt här aldrig mer ska hända. Så många gånger du skrämt livet ur din familj nu, du får inte mer joss! Vi blir sjuka av oro. Att se dig ligga i den stora sängen med alla slangar, inget barn ska få ha de så.  Livet är orättvist. Men du är så stark gubben, du klarar allt. Även fast du inte har någon aning om va som hänt dig så accepterar du det och försöker förstå. Åh, såna här händelser påminner en verkligen om hur man inte kan ta något för givet i livet, man ska aldrig göra det.  
 
jag älskar dig och min familj så det gör ont
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

<3

2013-02-24 @ 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0