ovanför molnen

hallå där
 
har precis skrivit sista meningen på hemtentan. Eller nästan i allafall. Ska peta in några mer referenser imorgon och läsa igenom allt igen sen äre klart! skönt ju. Och friskare har jag blivit (?) känner knappt ngn skillnad längre.. Men får vänta med träningen några dagar till :(
 
idag kom mamma, Joss och Elina på besök och jag hade gjort ananaspaj och köpt glass. Fikade några timmar. trevligt, sen har jag suttit här och pluggat. Det komemr väl igen någon gång antar jag ...
Men imorgon ska jag ta en ledig dag, träffa lite vänner ochs ådär och SOLA.  Hoppas på att mina beställningar kommer imorgon med och livar upp lite!:) 
 
 
Nä, ska avsluta kvällen med lite private practice och en kopp te.  Godnatt 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0