when words collide

mår inget vidare alltså .. har tappar rösten big time, vaknade idag och fick inte fram ett ord. Fick panik, men den kom tillbaka vid tolvtiden, eller ja kom tillbaka va väl och tai ja kunde säga n åga ord. Nu är den borta igen, men försöker kurera mig me allt möjligt härhemma. Har ont i magen och mår även illa, mandlarna är svullna och yes va ja älskar detta.  
Var och hälsa på mamma ocgh joss idag på sjukhuset på rasten med, lilla gubben va mycket piggare och kunde htl pltösligt säga hur många nya ord som helst. Blev helt förvånad, så himla kul. 
Helgen kan jag tala om kommer bli väldigt lugn. Måste ta igen mig, måste bli frisk, skit!
 
Imorgon jobbar jag dag, och sedan en liten sådär spontan matlagning med tjejerna i klassen! kul :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0