breathe in, breathe out!

Hejhejhej. Är död , så trött. 8-16 dag i skolan, inte van vid detta längre. Opponeringen gick bra, vi är klara.
Nu har jag vart på lidel och handlar och nu ska ja köra dagens pass. Sen ska ja knalla in till stan till Josefin och några tjejer. Dom ska äta thai och jag kyckling sallad, ska fira att c uppsatsen är klar!!

Jo jätte kul pappa ringde förut, hej du din bil har körförbud sen i december! Aa men skjut mig. Så här får jag väl sitta hela veckorna. Ååååååååååå. Nä inte va negativ nu, ska antagligen kolla på bil denna vecka så innan söndag är jag antagligen stolt bilägare till en lite finare bil än den innan :)
Vill också ha min lön snart innan jag får rabies. en vecka till de klarar ja nog. Eller kanske inte :)

Hejda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0