dont chase your dreams, catch them!

GLAD TJEJ. 11 dagars fitnessfight har resulterat i -2 kg och - 3 cm i midjan. Kan inte fatta att det går så bra, och detta gör ju att jag bara kommer köra ännu hårdare nu. Inget fusk alls på dessa 11 dagar, okej lite lite ost hade jag på tacosen i fredags men annars inget. grymt.
 
Jag har haft en mycket bra helg, i fredags var vi sex tjejer hemma hos mig, gjorde tacos och myste framför crossroads. Riktig klassiker som får en att må bra!  satt och skrattade här till lite efter tolv, sen var det läggdags. På lördagen åkte jag hem till mammsen och pappsen och var där, åt lite mat och kikade på ngn film med etremt dålig humor. Dagen efter hälsa vi på mormor oh morfar där jag även körde mitt gympass i deras källare. Sen styde jag mot trollhättan igen, handlade lite mat inför kommande matlådor och sedan åkte jag och  hälsa på marcus och madde och barnen. Sen mötte jag upp fina Erika och gick en olångpromand runt kanalen med henne, snacka massa framtid och sådär :)
När jag kom hem slogs jag av all disk sen i fredags, men jag får skylla mig själv att jag alltid sparar på all skit! disade upp och gjorde köttfärsås i 8 matlådor som jag snart ska smaka på här.
 
Idag ser mim dag ut så som att jag sa läsa igenom c uppsatsen för att förbereda inför morgondagens opponering, Kl 14.15 har jag utvecklingssamtal hos min chef, får se hur det går. Puh lite nervös.
Sen har jag blivit bjuden på fika hos vicktoria, eller fika ock fika vi ska dricka smoothies haha jag vicktoria och anna. Kanske möjligtvis en promenix med. Lite gym på det med.  ojoj.
 
Det dåliga med allt detta är väl bara att min bil är RAS. Och att det snöar igen,, Men what do to!
 
Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0