fin helg!

Godkväll!
 
Sitter här uppkrupen i min soffa med ett oboyglas. och JA ja vet, fitnssfeighten va hände med den jag har syndat i två dagar, rätt jävla rejält, men imorgon kör jag igång igen.
I Fredags var jag ho mor och far och myste och tog det lugnt. På dagen ångrade jag mig också om utgång på Lördag så jag, Mathea och Erika bestämde oss för att gå ut ändå. Bra val, hade jättekul verkligen. Vi var hos mig vi tre och förfestade, va meningen att vi skulle gått på förfest men vi stanna kvar här och hade de riktigt jäkla kul haha. Spela in lite roliga vidosar som vi asgarva åt för alla vi tre har samma dåliga humor haha.
Sen gick vi vidare till kåren, de va tenta fest , dansa lite där men tröttna vid tolv och gickv idare till butlers. 
Och där va de proppfullt med folk och riktigt bra drag! Mycket känt folk osv. Dansade så fötterna nästan gick av, tur jag fixa taxi utan pngar till oss tjejer ;) börjar äna bli proffs på de.. klockan va helt plötsligt halv 5 innan vi somnade ordentligt. Så5 timmar närmare bestämt har jag sovit idag. död tjej.
Mathea åkte hem och jag och Erika gick och tog en pizza här borta och snacka. sen körde jag hem henne i mitt vrålål som jag hämtade i lördags. Älskar min nya bil!!!!!
 
Har vart på middag hos mormor och morfar idag, umgåtts några timmar. Mys. 
Imorgon är de ny kurs, visserligen pallaitiv vård men de ska bli roligt. att få träffa alla och sådär.
 
Puss
 
                                             ända bilden jag har, fler biler kommer :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0