like it or not

Hej! sitter framför datorn och är arg. Arg på dom kassa lönerna en sjuksköterska kan erbjudas. Med det ansvaret man har och allt därtill. Miljön, tiderna, arbetsbealstningen, ansvaret. 21.800 är lägsta lönen i sommar, och jag kommer få några hundringar till pga att jag jobbat där snart tre år. men oj, TACK!  så värderas man. Nä jag har bestämt mig i höst blir det kommunen, värdcentral eller hemsjukvård. i dont care. tänker inte slita ut mig för något som inte lönar sig. 
Iallafall, efter samtalet åkte jag till vicktoria där ratna och anna var, vi blev bjudna på god , nyttig mat och efterrätt :) satt där och snacka en stund och sen tog jag anna och vicktoria en promenix runt kanalen i kylan. Var meningen att jag skulle åkt till gymmet men jag tränade hemma istället. Lika bra de.
 
Fick fr mig att jag var värd att beställa en jacka med pga. lyckade träningsresultat och sorg för lönen.
Denna blev de, blir fint de till våren.
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och ika private practice. Imorgon är de opponering, heja! sen mat hemma i Joesfins nya lägenhet :-)
 
Natt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0