give me more time please!

Godkväll. Vilken vecka, och vilka veckor det kommer bli... Det är fullt upp, praktik på heltid och hur mycket uppgifter och tentor som helst. GE MIG KRAFT. Har bara idag hunnit bryta ihop ett antal gånger för att jag inte förstår något om forskning. Något så onödigt, jag ska aldrig i mitt liv forska ändå. hatar skiten. Men nu har jag samlat migoch faktist skrivit två tredjedelar, och jag har bestämt att sitta uppe och skriva klart den ivkäll så de är över. Därför kokar jag ägg nu och ska dricka lite the. Så man orkar.. Har för örivgt börjar praktisera, och det är roligt men de är lite segt jämfört med de jag ska göra i sommar.. 
 
Imorgon ska det iallafall bli en rolig dag, ska upp 8 och träna på gymmet, och sola. Sen åker jag till Frändefors och ska passa min goa unge några timmar tills mamma jobbat klart. Efter de ska jag väl hem ochs täda upp lite här och sen sk jag till Anna och wilma på lite bebismys och äta kvällsmat tillsammans! blir fint de :-) Hoppas på lite fnare väder snart bara, lite varmare iallafall.. Fryser ju ihjäl :(
 
Är också lite glad för att Mathea har skaffat gymkort där jag är, så vi körde hårt igår tillsamans! mycket roligare. Saknar henne nu när hon är hemma några dagar, men på Fredag är hon min igen, oc hela helgen dessutom haha :)  Haft lite roliga händeslser i veckan med, skulle sälja min gamle bil, vilket gick på en timme och så hade jag pengarna i handen.Jag och Erika fick PANIK springa ner till bilen och slänga ur all skit innan köparen kom. Efter de har de krånglat då den inte ens starta och sådär men men haha. Och när han väl fick startat den gick den inte ens att backa ut, då typ hjulen fryst eller rostat fast.  haha orkar inte..
 
Nä nu ska jag skriva den sista delen. ha en fin kväll, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0