måndag

Hejhejhej! 
 
Fartfylld helg ska jag lova. I Fredags var vi på afterwork på pitchers med jobbet, hade lika roligt som vanligt!! Efter det gick vi till buddys och bowlade och satt där och drack strawberry daquari och tjata! 
På Lördagen va jag hemma en sväng och hälsade på, sen åkte jag hem och började göra iordning mig för utgång med Erika! Var tatueringsmässa i helgen, och även på Butlers så det var fullt med folk. Riktigt kul! :-)
 
Igår låg jag och Erika och bara bakishängde, åt torra mackor och kollade på film. Somnade iför sig efter halva men de är rutinen! Sen åkte jag med mamma, mormor,molla och Madde för att hälsa på Karolina i sitt nya hus på landet! hur fint som helst, så mysigt. Någon gång vill jag med bo så¨, inte riktigt så långt ut men så att man ändå är själv liksom. Åt jättegod laxsoppa och en underbar chockladkaka och sen satt vi och skratta i några timmar.  Väl hemma skulle min bror sova hos mig , han ska ha praktik i trollhättan så vi satt och kika tv på kvällen innan vi somna. 
 
Nu ska jag plugga några timmar, och sen iväg till gymmet för att sola och träna!  puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0