femte maj

Hejhej!
 
Var längesen jag hann sätta mig framför datorn och blogga nu .. hela 9 veckor sedan. I går tog min 9 veckors långa praktik slut och det är så skönt! Det är nu 24 dagar kvar tills jag tar examen, tills jag är färdig sjuksköterska, tills jag aldrig mer behöver plugga om jag inte vill, tills jag klarat 3 år av högskolestudier. Och jag är så GLAD. Ska bli fint att få bvörja jobba och tjäna pengar. Ska sätta mig här snart och söka lite fler jobb till höste så man kan få upp lönen lite. Blev erbjuden 29.500 kr häromdagarna, synd att jag reda skrivit på .. Det är inte dåligt alltså.
Iallafall, Mathea har flyttat hem igen, hon har jub ott här. Så det är jäkligt tomt just nu. Van att ha henne här ju :(  Vart jättekul att ha henne hääääär!
Har hänt sjukt mycket senaste tiden.. både bra och dåliga saker :):) Inte lätt att berätta allt.
 
Just nu håller jag påa tt städa  i ordning här hemma,  tvättar mängder och storstädar lägenhete. Behövs efter att jag inte gjort de på 9 veckor nästan.. Varit fult upp, skola praktik jobb träna och försöka hinna ha ett liv . Inte lätt alla gånger.  Sen när jag är klar ska jag hoppa in i duschen och ha en myskväll med Erika. Vart nykter i två helger i rad nu ;-) Bra va! Kör ju min detox så .. Torsdag är den slut.och nästa helg blir det en redig utgång.
 
Ja! 
 
ha en fin lördagskväll :) PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0