you have made me smile from the very first time i saw you

Hej :)
 
Haft en bra dag. Varit i skolan och gjort lite grupparbete, oh sådär. Åt god kyckling med jordnötssås . De va den detoxen de..  Aja, va iallafall oh tränade sedan med Josefin i 2 timmar! gör skönt efter tre dagars slappande. Blir träningen resten av veckan med fina fina tjejer. Lagade go lax här på kvällen och suttit framför datorn och kikat på jobb och sådära. 

Tänkte strunta i morgondagens första föreläsning för att ta en sovmorgon, och sedan skriva klart mitt CV. Skicka iväg lite jobbansökningar :) ser jag viktigare än att gå på en föreäsning som handlar om sjukhus ekonomi. Den är ju ändå kass och de blir aldrig bättre varför ska jag lyssna på det..
Sen blir de skola 13-16 och sedan gymmet :D
På Onsdag ska jag hämta min älskade lillebror från agis tidigt så ska vi åka iväg och göra något roligt :) vad vet jag inte än..
 
 
Nu ska jag lägga mig i sängen :) Godnatt  ( IDAG ÄR DE 23 DAGAR KVAR TILLS JAG ÄR KLAR SJUKSKÖTERKSA sinnes ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0