yeeeeeey

Hej!!
 
Idag mina kära vänner har jag vart och kollat på en lägenhet ifrån Eidar, hör och häpna haha ..Jag skrev ett vääääldigt argt mail häromdagen vilket resulterade i ett telefonsamtal 15 min senare ifrån eidar. Vi hamna i en diskussion om deras jävla policy, dom sa emot sig själva så mycket och antagligen hörde hur dumt de lät så att dagen efter fick ja visning moha :D och den va faktist väldigt potentiell som en lägenhet för mig. Lite småsaker att greja med men de är ju bara roligt :D  så nu hoppas ja verkligen på detta.
 
Idag har jag även överträffat mig själv och har en ensam lördagskväll framför tv:en. Med en pizza. och en cola!  de ska ja tala moo att de händer inte ofta, mina vänner är ute och festar och här sitter ja. Men jag är glad över de valet just nu och antagligen gladade imorgon. Nästa helg blir de fest för Lisa så sparar mig tills dess.'
 
 
ska lägga mig och kika på 90210 nuuuuuuu puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0